FAQ
Jak bude moje objednávka doručena?
Společnost Lampemesteren.cz zasílá veškeré zboží prostřednictvím společnosti GLS nebo PostNord. Můžete si vybrat, zda si necháte svítidla doručit do zásilkového obchodu, nebo až domů. Vaše objednávka je obvykle doručena do 1-3 pracovních dnů. Mnohdy je zboží odesláno ještě v den podání objednávky.
Jaké mám možnosti doručení?
Společnost Lampemesteren.cz zasílá veškeré zboží prostřednictvím společnosti PostNord nebo GLS. Veškeré nákupy jsou doručovány zdarma do balíkového obchodu GLS pro všechny nákupy nad 2400 Kč.
Jak dlouho trvá doručení?
Dodací lhůta u Lampemesteren.cz je maximálně 8 pracovních dnů, avšak u speciálních svítidel může trvat až 3 týdny.
Může být moje objednávka doručena na jinou než fakturační adresu?
Ano. Stačí při objednávce vyplnit preferovanou doručovací adresu.
Mohu změnit doručovací adresu?
Svou doručovací adresu můžete změnit prostřednictvím odkazu, který jste od nás obdrželi s přehledem objednávek. Pokud je vaše zásilka fakturována, není možné doručovací adresu změnit.
Co se stane, když se zásilka ztratí během doručování?
Pokud jste zásilku neobdrželi ani 10 pracovních dnů po obdržení e-mailu s potvrzením o odeslání, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Ti mohou zkontrolovat, kde se zásilka nachází, a v některých případech zásilku sledovat.
Napište nám e-mail na adresu info@lampemesteren.cz nebo nám zavolejte na číslo +420 224 245 206.
Proč jsem neobdržel potvrzení objednávky?
Pokud jste neobdrželi potvrzení objednávky e-mailem, je možné, že vaše e-mailová adresa byla zadána nesprávně. Zavolejte nebo napište na zákaznický servis na adrese info@lampemesteren.cz, který vaši e-mailovou adresu rychle opraví.
Jak mohu nakupovat?
Pokud jste položku našli:
- Přidejte položku do nákupního košíku kliknutím na „Přidat do košíku“. V horní části stránky se nyní objeví červený pruh s nápisem „Položka byla přidána do nákupního košíku. Přejděte do nákupního košíku.“ Kliknutím na tlačítko „Go to basket“ (Přejít do košíku) dokončíte nákup.
- Zde si můžete vybrat 2 možnosti: „Objednat“ nebo ‚Koupit další‘. Zde můžete také zadat svůj slevový kód, pokud jste jej obdrželi.
- Stisknutím tlačítka „K objednávce“ dokončíte nákup. Dále zadejte své osobní údaje a můžete se také přihlásit jako uživatel, pokud jste si jej vytvořili. Stiskněte tlačítko „Pokračovat“.
- Poté můžete upravit své údaje nebo zvolit jinou doručovací adresu. Poté stiskněte tlačítko „Pokračovat“.
Poté budete přesměrováni na dopravu, kde můžete opět změnit své údaje a vybrat si, zda bude vaše bezplatné doručení provedeno prostřednictvím společnosti Post Danmark nebo GLS. Poté stiskněte tlačítko „Pokračovat“. - Nyní přejdete k platbě, kde musíte zvolit, kterou platební kartu chcete použít. Musíte také schválit nákup a přijmout naše obchodní podmínky. S podmínkami se můžete seznámit kliknutím na červený odkaz hned nad zaškrtávacím políčkem. Poté stiskněte tlačítko „Schválit“.
- Nyní musíte zadat údaje o své kartě. Poté stiskněte tlačítko „Dokončit platbu“.
Pokud jste svou položku nenašli:
V případě, že jste položku nenašli, můžete ji vyhledat několika různými způsoby.
Na pravé straně obrazovky je vyhledávací pole, do kterého můžete zadat hledaný výraz.
Konkrétní svítidlo můžete vyhledat zadáním například „AJ nástěnné svítidlo“, „PH závěsné svítidlo“ nebo podobně.
Svítidla můžete vyhledávat také v nabídce na levé straně, pokud hledáte závěsné svítidlo, klikněte na závěsné svítidlo.
Zobrazí se zde všechna naše přívěsky. Poté můžete výběr minimalizovat výběrem dodavatele.
Jakmile najdete požadované svítidlo, dokončete platbu podle výše uvedeného postupu z kroku 1.
Jak vložím slevový kód?
- Přidejte své položky do nákupního košíku
- Přejděte do nákupního košíku
- V kroku 1 najdete místo, kam můžete zadat svůj slevový kód/dárkovou kartu.
- Stiskněte tlačítko „Aktualizovat“, aby se slevový kód projevil.
Jak to udělat, se můžete podívat ve videu níže
Mohu objednávat e-mailem nebo faxem?
Ne, nemáme. Z bezpečnostních důvodů nepřijímáme objednávky e-mailem ani faxem. Můžete zavolat na zákaznický servis na čísle +420 224 245 206, který vás provede internetovým obchodem a pomůže vám přidat zboží do nákupního košíku, ale musíte se aktivně účastnit nákupního procesu.
Kdy se mi po zakoupení položky odečte částka z bankovního účtu?
Teprve po odeslání zboží bude částka odečtena z vašeho bankovního účtu.
Jak mohu zaplatit?
Platbu za objednané zboží lze provést online pomocí VISA a Mastercard Všechny náklady si můžete prohlédnout v kroku před autorizací objednávky.
Mohu zaplatit až po doručení zboží ke dveřím?
Odpověď. Pro dokončení nákupu v internetovém obchodě Lampemesteren.cz musíte zadat údaje o platební kartě. Částku však z vašeho bankovního účtu odečteme až po odeslání zboží z našeho skladu.
Je bezpečné platit online platebními kartami?
Lampemesteren.cz používá velmi bezpečný platební systém: DIBS Platby se provádějí prostřednictvím DIBS přes PBS. Údaje o vaší platební kartě jsou chráněny a šifrovány, když jsou odesílány ke zpracování systémem DIBS. V praxi to znamená, že všechny údaje o platební kartě jsou zadávány prostřednictvím systému DIBS. Lampemesteren.dk tedy nebude vědět, co zadáváte, ale bude informován o tom, zda je transakce autorizována, či nikoli.
Mohu vrátit zboží, se kterým nejsem spokojen?
Ano, zboží můžete vrátit do 100 dnů od jeho obdržení a získat zpět cenu zboží bez nákladů na dopravu.
Nákup nemůžete zrušit tím, že odmítnete položku převzít, aniž byste nás o tom informovali.
Pokud jste nákup zrušili, platíte za vrácení sami.
Pokud předmět ztratil hodnotu, protože jste jej používali jiným způsobem, než který byl nezbytný pro zjištění povahy, vlastností a fungování předmětu, můžete získat zpět pouze část kupní ceny.
Pokud spotřebitel zachází s předmětem nad rámec toho, co je v obchodě běžně povoleno, a hodnota předmětu je snížena, je společnost Lampemesteren.cz oprávněna toto snížení hodnoty odečíst od částky za vrácení. Snížení hodnoty se vypočítá jako rozdíl mezi prodejní cenou výrobku a tržní cenou výrobku při prodeji po vrácení.
V některých případech již zboží nemá žádnou hodnotu z důvodu používání. V těchto případech nemáte nárok na vrácení peněz.
Při ztrátě hodnoty může hrát roli obal
Pokud otevřete, poškodíte nebo ztratíte obal, může to představovat ztrátu hodnoty. Pokud obal ovlivňuje hodnotu zboží při dalším prodeji, je třeba odečíst náklady na nový obal.
Jaká částka mi bude vrácena po vrácení?
V případě zrušení objednávky hradíte náklady na dopravu sami.
V případě reklamace vámLampemesteren.cz vrátí cenu zboží včetně nákladů na dopravu, pokud je reklamace oprávněná. Pokud je zboží znehodnoceno, odečteme vám částku, kterou jste povinni uhradit.
V případě elektronického bankovního převodu to může trvat až 30 dní.
Jak mohu inzerovat?
Pokud potřebujete reklamovat svůj výrobek, použijte prosím odkaz, který jste od nás obdrželi při objednávce. Zde můžete vytvořit stížnost a budete provedeni některými kroky. Jakmile vaši stížnost obdržíme, náš zákaznický servis ji zpracuje a vy co nejdříve obdržíte zpětnou vazbu k vaší stížnosti.
Co když je obal při převzetí výrobku poškozen?
Po obdržení zboží nezapomeňte zkontrolovat, zda není viditelně poškozeno. Pokud je obal poškozený nebo má jiné viditelné známky závady, měli byste potvrdit převzetí s výhradou poškození obsahu nebo odmítnout převzít zboží úplně a nechat ho řidiči odvézt zpět.
Jak zjistím, zda výrobek splňuje nová pravidla pro označování energetickými štítky?
Chcete-li zjistit, zda výrobek splňuje nová pravidla pro označování energetickými štítky, postupujte takto:
- Zkontrolujte, zda je výrobek opatřen novým energetickým štítkem, na kterém je uvedena třída energetické účinnosti od A do G a další informace o vlastnostech výrobku.
- Skenováním QR kódu na štítku pomocí chytrého telefonu získáte přístup k evropské registraci výrobků pro označování energetickými štítky (EPREL), kde najdete podrobné informace o spotřebě energie výrobku, světelném toku, teplotě barev, typu žárovky a úrovni hluku.
- Porovnejte energetickou účinnost výrobku v lumenech na watt s novou třídou energetické účinnosti pro světelný tok výrobku. Lumen je měřítkem světelného toku, tj. kolik světla výrobek vyzařuje. Watt je měřítkem výkonu, tj. kolik energie výrobek spotřebuje.
- Upozorňujeme, že nová pravidla pro označování energetickými štítky se vztahují na všechny světelné zdroje, jako jsou žárovky nebo LED moduly/lampy, a také na řídicí jednotky potřebné k připojení světelných zdrojů k elektrické síti. Stará pravidla označování spotřeby energie se vztahují pouze na žárovky a LED žárovky.
Jak převést staré energetické štítky na nové?
Převod starých energetických štítků na nové není tak snadný, protože používají jiné měrné jednotky a stupnice, ale k převodu starých energetických štítků na nové je třeba znát světelný tok a výkon výrobku. Tyto informace najdete na obalu výrobku, na starém energetickém štítku nebo na stránkách EPREL. Potřebujete také znát novou třídu energetické účinnosti světelného toku výrobku, kterou najdete na novém energetickém štítku nebo v této tabulce.
- Jakmile znáte světelný tok a výkon výrobku, můžete vypočítat energetickou účinnost výrobku v lumenech na watt vydělením světelného toku výkonem. Pokud má například výrobek světelný tok 800 lumenů a výkon 10 wattů, jeho energetická účinnost je 800/10 = 80 lumenů na watt.
- Poté můžete porovnat energetickou účinnost výrobku s novou třídou energetické účinnosti pro světelný tok výrobku. Například pokud má výrobek světelný tok 800 lumenů, musí mít energetickou účinnost alespoň 210 lumenů na watt, aby patřil do třídy A, mezi 120 a 210 lumeny na watt, aby patřil do třídy B atd.
- Tímto způsobem můžete zjistit, jaký nový energetický štítek by výrobek měl mít, pokud znáte pouze starý štítek. Uvědomte si však, že nové energetické štítky poskytují i další informace o vlastnostech výrobku, jako je teplota barev, typ objímky a úroveň hluku, které na starých energetických štítcích nenajdete.
Jaký je rozdíl mezi starým a novým energetickým štítkem pro rok 2023?
Staré štítky používaly stupnici od A++ (nejúčinnější) po E (nejméně účinný), která byla založena na spotřebě energie výrobku v kWh za 1000 hodin. Nové štítky používají stupnici od A (nejúčinnější) po G (nejméně účinný), která je založena na energetické účinnosti výrobku v lumenech na watt2. Lumen je měřítkem světelného toku, tj. kolik světla výrobek vyzařuje. Watt je měřítkem výkonu, tj. kolik energie výrobek spotřebuje.
Nové štítky také poskytují více informací o světelném toku výrobku, teplotě barev, typu objímky a spotřebě energie. Barevná teplota je měřítkem barvy světelného zdroje, která může být teplá (načervenalá), neutrální (bílá) nebo studená (namodralá). Typ objímky je část výrobku, která se umisťuje do lampy nebo svítidla.
Nové štítky jsou opatřeny QR kódem, který můžete naskenovat chytrým telefonem a získat tak přístup do evropské evidence výrobků pro označování energetickými štítky (EPREL), kde najdete podrobné informace o všech modelech na evropském trhu.
Nové štítky se vztahují na všechny světelné zdroje, jako jsou žárovky nebo LED moduly/lampy, a také na ovládací zařízení potřebná k připojení světelných zdrojů k elektrické síti. Staré značení se vztahuje pouze na žárovky a LED svítidla.