Luceplan se zrodil v roce 1978, kdy lidé stojící za Luceplanem chtěli něco hmatatelnějšího než do té doby pouhou spolupráci.
Riccardo Sarfatti, Paolo Rizzatto a Sandra Severi nyní vytvořili společnost Luceplan jako ohnisko své tvůrčí energie a inovativních řešení, které poháněla touha po rozvoji a inovacích.
To vše je zabaleno do krásného a vysoce udržitelného designu společnosti Luceplan, která je nyní součástí skupiny Philips.
Luceplan je postaven na následujících tezích:
1. Pozornost věnovaná detailům - Sledování potřebných náhradních dílů, údržby nebo čištění prodlouží životnost výrobku.
2. Návrh životního cyklu - navrhování po vytvoření výrobku, zohlednění toho, co se děje po jeho použití, prostřednictvím likvidace a recyklace a inovativních obalů.
3. Respekt k životnímu prostředí - nepoužívají se žádné znečišťující barvy a postupy, což přispívá ke snížení dopadu na životní prostředí.
4. Výzkum a vývoj - Výzkum a vývoj je nedílnou součástí společnosti Luceplan.
Je důležité dívat se dopředu a chápat chování spotřebitelů a změny, ke kterým dochází v průmyslové výrobě, nákupu surovin, optimalizaci, úsporách, změnách v distribuci a nákupních zvyklostech a potřebách, aby společnost Luceplan byla vždy na špici.
Úspora energie je nejvyšší prioritou a nelze ji omezit pouze na vztah mezi osvětlením a spotřebou energie: musí zahrnovat šetrnost k životnímu prostředí, která zahrnuje celý provoz - od výběru materiálu po výrobní proces, od životnosti výrobku po jeho údržbu.
Pokud vyrábíte výrobky s dlouhou životností, musíte je mít nejen krásné, ale i technologicky dokonalé. Dlouhá životnost však také znamená, že je šetrnější k životnímu prostředí a přežije rozmary módy.
Více informací najdete na webových stránkách společnosti Luceplan zde.