Obchodní podmínky
S kým obchodujete?
S Česká Republika
Naše kanceláře se nacházejí na adrese: Rabanusstraße 14-16
36037 Fulda
Deutschland
DIČ:DE 347 701 450
E-Mail: info@lampemesteren.cz
Tel: +420 224 245 206
Obchodní podmínky
Zadáním objednávky na těchto webových stránkách automaticky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami. Proto doporučujeme, abyste si tyto podmínky před odesláním objednávky důkladně přečetli.
Dodací lhůty
Vezměte prosím na vědomí, že dodací lhůty jsou pokyny vycházející z odhadovaných dodacích lhůt, které obdržíme od příslušných dodavatelů. Občas se stává, že jsou jednotlivé produkty dočasně objednány, což může způsobit zpoždění; To se týká zejména dodavatelů se sídlem v zahraničí. Jakmile budou k dispozici předpokládané dodací lhůty, budeme vás kontaktovat.
Přeprava palet
Některé výrobky je třeba vzhledem k jejich křehkosti a/nebo velikosti přepravovat na dřevěné paletě. Palety nelze doručit do zásilkového obchodu – pouze na soukromou nebo firemní adresu. Někdo musí být také přítomen, aby zásilku převzal a podepsal.
Řidič doručí paletu k obrubníku. Ujistěte se, že řidič může snadno dosáhnout místa doručení. Paleta musí být vyložena na pevný povrch – ne na trávu nebo štěrk, protože by mohlo dojít k poškození položek na paletě.
Nákup produktů
Po výběru požadovaných produktů a jejich vložení do nákupního košíku budete požádáni o poskytnutí osobních údajů včetně jména, adresy a platebních údajů. Jakmile tak učiníte a odešlete objednávku, zašleme vám potvrzení e-mailem. Upozorňujeme, že se nejedná o konečné potvrzení objednávky.
Obdržíte také jedinečný odkaz, který vám umožní zkontrolovat stav vaší objednávky, včetně předpokládaných termínů dodání.
Po schválení vaší platby a zaevidování objednávky v našem skladu obdržíte konečné potvrzení e-mailem včetně osobního čísla pro sledování, které můžete použít ke sledování vaší objednávky, a také konečnou fakturu. Společnost Lampermesteren.com vám nebude účtovat poplatky za vaši objednávku, dokud neopustí náš sklad.
Máte-li jakékoli další dotazy týkající se nákupu zboží z Lampemesteren.com, nebo pokud dáváte přednost osobnímu servisu a poradenství, neváhejte nás kontaktovat telefonicky na čísle +420 224 245 206 v pracovní dny od 08:30 do 16:00 SEČ nebo nám napište na info@lampemesteren.cz – rádi vám pomůžeme. Můžete se také podívat na naše nejčastější dotazy, kde odpovídáme na nejčastější otázky.
V tuto chvíli může zákaznický servis vyřizovat pouze dotazy zaslané v angličtině.
Platba
Na Lampemesteren.cz přijímáme platby prostřednictvím karet VISA, Mastercard, Maestro. Platba bude z vaší karty stržena až ve chvíli, kdy objednávka opustí náš sklad. Všechny ceny na Lampemesteren.cz jsou uvedeny v CZK a zahrnují zákonní DPH.
Pokud platíte kreditní kartou, odečteme z vašeho účtu rezervovanou částku do 2 bankovních dnů.
Přijímáme platby prostřednictvím systému PayPal.
Je možné platit také bankovním převodem. Vaši objednávku odešleme, jakmile bude vaše platba zaregistrována v našem systému.
Mohu zaplatit až po doručení objednávky?
V případě platby na dobírku upozorňujeme na následující:
- Celá částka objednávky se platí přímo kurýrovi, který objednávku doručuje.
- Na dobírku není možné platit částky přesahující 32 000 Kč
- Pro vyřízení přepravy je možné zvolit pouze společnost UPS.
- Na dobírku není možné platit za objednávky obsahující tak velký výrobek, že vyžaduje specializovanou přepravu.
-Dobírka může kvůli ruční manipulaci zpozd
Zásady ochrany osobních údajů
Ve společnosti Lampemesteren shromažďujeme a používáme různé informace o vás v souvislosti s vaším nákupem u nás.
Níže naleznete naše Zásady ochrany osobních údajů. Přečtěte si je, pokud se chcete dozvědět více o tom, proč a jak bezpečně nakládáme s vašimi osobními údaji.
Zde se můžete seznámit s tím, jak společnost Lampemesteren dodržuje Persondataloven (dánský Zákon o ochraně osobních údajů) od 24. května 2018.
Přečtěte si naše zásady ochrany osobních údajů zde
Saftiger Keks
Lampemesteren.cz používá soubory cookie, aby optimalizoval funkčnost našich stránek a co nejvíce vám usnadnil jejich návštěvu. Soubory cookie můžete ze svého počítače kdykoli vymazat v závislosti na volbě prohlížeče.
Pokročilé párování na Facebooku
Souhlasem s používáním marketingových souborů cookie souhlasíte s používáním funkce Facebook Advanced Matching, která vylepšuje naši atribuci reklam na Facebooku a sledování konverzí. Na základě vašeho jména, telefonního čísla, e-mailu a adresy shromažďujeme a sdílíme šifrované informace se společností Facebook (Meta). Tyto informace následně Facebook používá k identifikaci vašeho profilu a následnému vytváření cílových skupin s podobnými lidmi. Marketingové soubory cookie můžete kdykoli odmítnout prostřednictvím našich zásad používání souborů cookie.
Vylepšené elektronické obchodování Google Ads
Souhlasem s používáním marketingových souborů cookie dáváte souhlas s používáním rozšířených konverzí Google Ads, které vylepšují naši atribuci a sledování konverzí Google Ads. Na základě vašeho jména, telefonního čísla, e-mailu a adresy shromažďujeme a sdílíme šifrované informace se společností Google (Alphabet Inc.). Tyto informace jsou následně společností Google použity k identifikaci vašeho profilu Google a ke sledování vašeho nákupu. Marketingové soubory cookie můžete kdykoli odmítnout prostřednictvím našich zásad používání souborů cookie. Kromě toho mohou uživatelé služby Google v rámci nastavení reklamy Google ovlivnit, které reklamy se jim ve službách Google zobrazují, včetně reklam Customer Match.
Přihlašování
Lampemesteren.cz používá systém logování ke shromažďování informací, které nám poskytují statistický obraz o tom, kolik máme návštěvníků, odkud přicházejí, které stránky si prohlížejí atd. Tyto informace slouží pouze k optimalizaci stránek Lampemesteren.cz.
Obchodní podmínky
Dodáváme po celém světě a zásilky zasíláme prostřednictvím společností UPS, DPD, GLS a DSV. V rámci EU nabízíme dopravu zdarma při objednávce nad 2 400 Kč. U objednávek v hodnotě nižší než 2 400 Kč v rámci EU je poštovné 300 Kč. Všechny ostatní poplatky za dopravu se vypočítávají podle doručovací adresy. Doba dodání závisí také na dodací adrese a také na tom, zda je výrobek v požadované barvě/variantě skladem.
Speciální objednávky mohou dobu dodání prodloužit – informace o předpokládané době výroby naleznete v popisech jednotlivých produktů. Odhadované datum dodání uvedeme při zadání objednávky, a pokud z nějakého důvodu nebude možné toto datum dodržet, budete co nejdříve kontaktováni naším automatickým poštovním systémem Edison. Stav své objednávky můžete kdykoli zkontrolovat prostřednictvím odkazu, který jste obdrželi po odeslání objednávky.
Většinu našeho zboží zasíláme prostřednictvím balíkové pošty. Díky tomu je možné sledovat zásilky, pokud se vyskytnou problémy nebo zpoždění. Některé výrobky – vzhledem k jejich velikosti, hmotnosti nebo křehkosti – zasíláme na dřevěných paletách. Lampemesteren.cz nenese odpovědnost za zpoždění způsobené přepravními společnostmi.
Zkontrolujte prosím obsah zásilky ihned po jejím doručení, ještě před instalací výrobku. Ujistěte se, že jste obdrželi správný výrobek, nepoškozený a že v zásilce nic nechybí. Pokud tak neučiníte v přiměřené době (dva dny) po doručení, nemůže být Lampemesteren.cz zodpovědný za případné škody.
Pokud je zásilka a/nebo její obsah v době doručení poškozen, měli byste otevřít reklamaci prostřednictvím jedinečného odkazu, který jste obdrželi po odeslání objednávky – stačí kliknout na "Reklamace" ve spodní části stavové stránky a postupovat podle pokynů. Budete potřebovat fotografie vnějšího i vnitřního obalu – včetně přepravního štítku – i samotného poškození.
Lampemesteren.com nenese odpovědnost za výrobky poškozené během přepravy. Vaši objednávku vždy pečlivě zabalíme, abychom minimalizovali případné poškození při přepravě.
V případě nedostatečného dodržení předpisů může být uplatněn Købeloven ("Zákon o nákupu" v Dánsku). (§ 8, část 1, č. 14)
V případě zásilek mimo EU si prosím uvědomte, že vaše objednávka může být při celním odbavení zpožděna a že za zpoždění související s celním odbavením neneseme odpovědnost. Za případná cla a dovozní poplatky nesete odpovědnost vy.
Vrácení zboží
Svůj nákup můžete vrátit na Lampmesteren.cz do 50 dnů od doručení. Pro otevření vrácení zboží stačí použít jedinečný odkaz, který jste obdrželi po odeslání objednávky. Klikněte na "Vrátit" v dolní části stránky se statusem a postupujte podle pokynů. Zanedlouho obdržíte štítek pro vrácení zboží, jehož cena vám bude odečtena od vrácené částky.
Nezapomeňte prosím vrátit zboží v původním, nepoškozeném obalu. Vyvarujte se psaní na obal a zbytečného používání lepicí pásky a vždy si nechte vystavit doklad o odeslání. Nesprávný obal a balení může způsobit poškození během přepravy, a to může mít za následek, že vám zrušíme právo na vrácení zboží, proto buďte opatrní. Neváhejte se na nás obrátit s jakýmikoliv dotazy ohledně přepravy.
Objednávku nám prosím zašlete zpět co nejrychleji, nejdéle do 14 dnů poté, co jste nás informovali, že chcete zboží vrátit.
Nezapomeňte, že přímé náklady na vrácení jakéhokoli zboží nesete vy.
Od okamžiku převzetí zásilky nesete také odpovědnost za zboží. Pokud bylo nainstalováno/montováno nebo pokud došlo k jeho opotřebení či poškození, vyhrazujeme si právo vrácení odmítnout.
Doporučujeme, abyste vrácené zboží zaslali prostřednictvím balíkové pošty. Díky tomu lze zásilku snadno sledovat a zjistit, zda byla doručena na adresu Lampemesteren.cz. V některých situacích – například u obzvláště velkých, těžkých nebo neforemných výrobků nebo u velkého množství objednávek – není balíčková pošta nejlepší volbou. V takovém případě nás můžete kontaktovat ohledně našich dalších partnerů pro přepravu a odhadu ceny. Vrácené zboží zaslané na dobírku nebo s nedostatečným poštovným bude odmítnuto.
UPOZORNĚNÍ! Zásilku prosím vraťte na adresu společnosti Lampemesteren – pokud bude vrácena do balíkového obchodu nebo na poštu, nebude vyzvednuta.
Po obdržení výrobku a schválení vrácení peněz vám co nejrychleji vrátíme peníze za nákup v souladu s dánským zákonem o spotřebitelských smlouvách (Forbrugeraftaleloven) § 21, část 3 a 4. Vrátíme peníze pouze za platební metodu použitou k nákupu, abychom zabránili použití odcizených kreditních/debetních karet. V případě bankovního převodu prosím uveďte všechna příslušná čísla účtů, třídicí kódy atd. Poštovní stvrzenku si prosím uschovejte jako doklad o odeslání.
Opět platí, že náklady na vrácení zboží nesete vy.
ODR
Chcete-li reklamovat svůj nákup, obraťte se na Pedera Frølunda nebo Jørgena Bækgaarda Andersena zde ve společnosti Lampemesteren. Pokud se nám nepodaří najít uspokojivé řešení, můžete svou stížnost zaslat na adresu:
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
DÁNSKO
naevneneshus.dk
Pokud máte bydliště v jiné zemi EU než v Dánsku, můžete podat stížnost prostřednictvím online portálu Evropské komise pro stížnosti – http://ec.europa.eu/odr.
Odpisy
Když spotřebitel používá výrobek, tento výrobek se znehodnocuje nebo snižuje jeho hodnota. Pokud výrobek používáte nad rámec běžně přijatelných podmínek a tento výrobek se znehodnotí, má Česká Republika Právo snížit částku, kterou vám vrátí při vrácení výrobku. Znehodnocení je rozdíl mezi původní kupní cenou a tržní cenou, kterou můžeme účtovat při dalším prodeji výrobku po jeho vrácení. Tržní cenou se rozumí hodnota výrobku v běžné maloobchodní transakci mezi naším internetovým obchodem a spotřebitelem, nikoliv mezi naším internetovým obchodem a jiným internetovým obchodem nebo mezi dvěma spotřebiteli.
V určitých situacích použití výrobku znamená, že jej již nelze dále prodat. V takovém případě ztrácíte nárok na vrácení peněz za vrácení tohoto výrobku.
Při znehodnocování může hrát roli obal. Otevřený, poškozený nebo ztracený obal může snížit hodnotu výrobku. Pokud stav obalu ovlivňuje další prodej výrobku, budou vám z vrácené částky odečteny náklady na nový obal.
Více informací o vracení zboží naleznete zde.
Reklamace
Na veškeré zboží se vztahují pravidla Købelovens (zákon o koupi) o 24měsíčním právu na reklamaci. Toto právo na reklamaci znamená, že můžete reklamovat veškeré vady, které se vyskytnou do 24 měsíců od zakoupení. Právo na reklamaci se neuplatňuje, pokud vada vznikla v důsledku nesprávného používání, nedostatečné údržby nebo každodenního opotřebení.
Pokud se setkáte s vadou, chybějícími díly nebo chybějícími dodávkami, kontaktujte prosím zákaznický servis na čísle +420 224 245 206 Nebo na adrese info@lampemesteren.cz.
V současné době může zákaznický servis vyřizovat pouze dotazy zaslané v angličtině.
Další informace o reklamacích a o tom, jak najít svou objednávku, naleznete zde
V případě oprávněné reklamace vám vrátíme (přiměřené) náklady na dopravu.
Alternativně vám můžeme e-mailem zaslat štítek pro vrácení zboží, který si můžete vytisknout a připevnit – na dobře viditelném místě – na zásilku.
Odpovědnost
Společnost Česká Republika Nepřebírá odpovědnost za chyby a/nebo opomenutí na těchto webových stránkách, vyprodané produkty, změny v dodávkách provedené našimi dodavateli nebo za jakékoli zpoždění, které nemůžeme ovlivnit.
Vyhrazujeme si právo kdykoli a bez předchozího upozornění změnit informace, ceny a popisy jakéhokoli zboží a výrobků.
Vyhrazujeme si také právo odmítnout objednávky, u kterých jsou společně uplatněny množstevní slevy, zákaznické klubové karty a slevové kódy.
Dárkové karty
Naše dárkové karty lze použít k nákupu jakýchkoli našich výrobků. Karty jsou vydávány beze jmen, takže jsou ideálním dárkem.
Dárkové karty mají platnost tři roky od data nákupu. Nelze je vyměnit za hotovost. Pokud si dárkovou kartu rozmyslíte, můžete ji do 14 dnů od nákupu vrátit a získat zpět plnou částku. Částky nižší než 4000 HUF budou vráceny bankovním převodem.
Slevy
Slevové kódy a jiné slevy nelze kombinovat se zákaznickou klubovou kartou ani je nelze použít na již zlevněné produkty. Upozorňujeme, že slevové kódy a jiné slevy nelze uplatnit na výrobky Philips Hue.
Obchodní podmínky
Přehled Všeobecných obchodních podmínek (VOP)
Váš dodavatel a smluvní partner
Lampemesteren GmbH
Rabanusstraße 14-16
36037 Fulda
Deutschland
Společnost s ručením omezeným se sídlem ve Fuldě
Zápis u rejstříkového soudu společnosti HRB 9016
Jednatelé společnosti: Vanessa Stützle, Rosanna Gehring
DIČ podle § 27a zákona o dani z přidané hodnoty: DE 347 701 450
WEEE Reg. Číslo DK 24210081
Náš zákaznický servis můžete kontaktovat v případě dotazů, stížností a žádostí na adrese
info@lampemesteren.cz
Telefón: +420 224 245 206
Zákonem požadované informace o právu spotřebitele na odstoupení od smlouvy při prodeji na dálku naleznete v oddíle 6 VOP.
Informace o uložení těchto dokumentů a o možnosti nahlédnout do textu smlouvy (textu nabídky) naleznete v oddíle 2 VOP.
Snažíme se také o zákaznicky orientovaná řešení v právních záležitostech. Můžete nám jednoduše zavolat. Vaše práva samozřejmě zůstávají neomezená i bez telefonátu. Právní předpisy ukládají
poskytovatelům online služeb zejména povinnost poskytnout řadu poznámek ke smlouvě a platným obchodním podmínkám. Tyto informace a další naše přepravní podmínky jsme pro vás shrnuli níže.
Přehled všeobecných obchodních podmínek prostřednictvím internetového obchodu
Lampemesteren.cz
1. Platnost
2. Možnost uložení a přístupu k textu smlouvy
3. Smluvní partneři, jazyk a uzavření smlouvy
4. Ceny, náklady na dopravu, slevy na objednávky
5. Platba, doručení
6. Právo na odstoupení od smlouvy
7. Bezplatné vrácení zboží do 50 dnů (právo na dobrovolné vrácení zboží je přiznáno)
8. Výhrada vlastnictví
9. Záruka a správa reklamací
10. Oznámení o ochraně údajů
11. Řešení sporů pro spotřebitele
12. Rozhodné právo, soudní příslušnost
13. Salvatorská doložka
1. Platnost
1.1. Dodáváme výhradně v souladu s těmito všeobecnými obchodními podmínkami, které tvoří základ všech smluv uzavřených s námi na základě nabídek na stránkách našeho internetového
obchodu. Všeobecné obchodní podmínky zákazníka, které jsou v rozporu s těmito ustanoveními nebo se od nich odchylují, se neuplatňují. Následující všeobecné obchodní podmínky platí výlučně i v případě, že dodávku a servis realizujeme bez výhrad s vědomím, že podmínky zákazníka jsou v rozporu s těmito podmínkami nebo se od nich odchylují.
1.2. Pokud se tyto podmínky vztahují na spotřebitele, jedná se o fyzické osoby, u nichž účel objednávky nelze přiřadit k obchodní, samostatně výdělečné nebo svobodné činnosti. Podnikatelé
(komerční zákazníci) jsou fyzické nebo právnické osoby či společnosti s právní subjektivitou, které zadávají objednávky za účelem obchodní činnosti, samostatně výdělečné činnosti nebo výkonu
svobodného povolání. Zákazníky ve smyslu těchto obchodních podmínek jsou jak spotřebitelé, tak podnikatelé.
1.3. Pokud chcete zadat objednávku jako podnikatel v rámci přeshraničních dodávek, musíte v rámci objednávky nebo ve svém zákaznickém účtu uvést platné DIČ. Zadáním platného DIČ do příslušného pole zákazník potvrzuje, že objednávku zadává jako podnikatel v rámci své podnikatelské činnosti. Pokud zákazník DIČ neuvede, uvede zahraniční DIČ nebo uvede neplatné DIČ, potvrzuje tím, že objednávku nezadává jako podnikatel nebo ji nezadává v rámci své podnikatelské činnosti. V takovém případě je zákazník považován za spotřebitele. Následná změna nebo úprava není možná.
1.4. Pokud jsou lhůty uvedeny jako pracovní dny, rozumí se tím všechny pracovní dny s výjimkou sobot, nedělí a státních svátků v sídle naší společnosti.
2. Možnost uložení a přístupu k textu smlouvy
2.1. Tyto VOP a ostatní smluvní ustanovení uchováváme spolu s údaji o vaší objednávce, které jsou připraveny k vyhledání v rámci objednávkového procesu. Tyto informace si můžete snadno
archivovat buď stažením VOP a uložením údajů shrnutých v objednávkovém procesu v internetovém obchodě pomocí funkcí vašeho prohlížeče, nebo můžete počkat na automatické potvrzení objednávky, které vám po dokončení objednávky zašleme e-mailem na vámi uvedenou adresu. Tento e-mail s potvrzením objednávky obsahuje smluvní ustanovení včetně údajů o vaší objednávce a tyto všeobecné obchodní podmínky; můžete si jej snadno vytisknout nebo uložit pomocí svého emailového programu.
2.2. Text smlouvy je u nás uložen, avšak z bezpečnostních důvodů k němu nemáte přímý přístup. Každému zákazníkovi nabízíme přímý přístup chráněný heslem („Můj účet“). Zde můžete po příslušné registraci spravovat své údaje a prohlížet si podrobnosti o objednávkách. Zákazník se zavazuje zachovávat důvěrnost svých přístupových údajů a nesdělovat je neoprávněným třetím osobám. Aktuální znění VOP najdete na našich webových stránkách.
2.3. Registrace
Výrobky můžete nakupovat na stránkách www.lampemesteren.cz jako registrovaný zákazník s uživatelským účtem nebo jako host (uživatel bez uživatelského účtu). Při registraci je nutné zadat své jméno, příjmení, e-mailovou adresu a heslo. Pro úspěšnou registraci musí kupující zaškrtnout políčko, kterým vyjadřuje souhlas s těmito všeobecnými obchodními podmínkami a uděluje souhlas se
zpracováním svých osobních údajů zadaných v registračním formuláři. Kupující odpovídá za bezpečnost jakéhokoli uživatelského jména a hesla používaného k přístupu k účtu. Kupující je povinen neprodleně změnit své heslo, pokud má podezření, že bezpečnost jeho účtu byla narušena, a informovat nás o tom. Zadáním svých údajů při přihlášení nebo registraci kupující potvrzuje, že
zadané údaje jsou úplné a správné. V případě registrace uchováváme údaje zákazníka i údaje o objednávce, takže při všech budoucích objednávkách se zobrazí předvyplněné údaje, které může zákazník potvrdit nebo upravit. V účtu registrovaného kupujícího si kupující může kdykoli zobrazit uložené údaje, dodací adresy a předchozí objednávky. Přehled všeobecných obchodních podmínek pro obchodování prostřednictvím internetového obchodu Lampemesteren.cz
3. Smluvní partneři, jazyk a uzavření smlouvy
3.1. Vaším smluvním partnerem je společnost Lampemesteren GmbH. Smlouvy v našem internetovém obchodě lze v současnosti uzavírat pouze v českém jazyce. Naše reklamní nabídky jsou nezávazné, pokud se nestanou obsahem smluvní dohody.
3.2. Před odesláním objednávky máte možnost zkontrolovat a opravit zadané údaje. Odesláním objednávky předkládáte závazné smluvní prohlášení. Potvrzení přijetí objednávky následuje
bezprostředně po technicky bezchybném přijetí vaší objednávky.
3.3. Závazná smlouva vzniká ihned po zadání objednávky, pokud přijmete výzvu a dokončíte svou objednávku platbou prostřednictvím jedné z námi nabízených online platebních služeb potvrzením platebního pokynu. Naše online platební služby zahrnují PayPal, Apple Pay, kreditní a debetní karty VISA, MasterCard nebo Maestro prostřednictvím platební platformy společnosti Ayden N.V.
3.4. Pokud jste si vybrali jiný způsob platby za svou objednávku, závazná smlouva je uzavřena až po přijetí předchozího e-mailového oznámení od nás o odeslání zboží nebo jiného výslovného prohlášení o přijetí.
3.5. E-mail s žádostí o platbu nebo oznámením o odeslání obvykle obdržíte ve stejný den po přijetí objednávky. Pokud to trvá déle: Vaše objednávka je pro vás závazná maximálně 3 pracovní dny a můžete ji samozřejmě zcela nebo částečně zrušit ještě předtím, než oznámíme její přijetí.
4. Ceny, náklady na dopravu, slevy na objednávky
4.1. Na objednávky v našem internetovém obchodě se vztahují ceny uvedené v nabídce v době objednávky. Naše ceny zahrnují platnou zákonnou daň z přidané hodnoty. Snažíme se zajistit, aby všechny ceny na webových stránkách byly přesné, avšak nelze zcela vyloučit možnost chyby. Nejsme vázáni nabídkami s očividnými chybami či tiskovými omyly. Pokud po odeslání objednávky kupujícím zjistíme, že cena uvedená u jakéhokoliv objednaného výrobku je nesprávná, neprodleně kupujícího informujeme o této chybě a oznámíme mu správnou cenu. Kupující má následně možnost potvrdit nákup za správnou cenu nebo odstoupit od smlouvy do 8 dnů. V případě odstoupení od smlouvy okamžitě vrátíme již zaplacenou kupní cenu.
Dodání je možné pouze na území České republiky.
Upozornění k objednávkám na dobírku: Při objednávkách na dobírku platíte v hotovosti přímo řidiči zásilky. U objednávek na dobírku si doručovací společnost účtuje poplatek za dobírku 75,00 Kč to bez ohledu na hodnotu objednávky.
4.2. Po doručení obdržíte e-mailem fakturu za zakoupené produkty spolu se souhrnem vaší objednávky. Na faktuře budou uvedeny veškeré náklady spojené s nákupem, včetně ceny a množství jednotlivých produktů, účtovaná DPH, všechny poplatky za doručení, a celková cena.
Rabanusstraße 14-16
36037 Fulda
Deutschland
5. Platba, doručení
5.1. Nabízíme následující možnosti platby, přičemž si vyhrazujeme právo určit alternativní způsoby platby místo nákupu na účet v závislosti na výsledku kontroly úvěrové bonity při přijetí smlouvy. Neexistuje žádný nárok na platbu formou nákupu na účet. Obecně si můžete vybrat mezi:
Platba předem
Pokud si zvolíte platbu na fakturu, je nutné zaplatit předem. Zboží bude pro vás rezervováno na 14 dní. Podrobnosti o převodu vám budou sděleny při objednávce. Pokud do 14 dní nezaplatíte, rezervace zboží bude zrušena a objednávka automaticky stornována.
Platba kreditní kartou prostřednictvím Ayden N.V. (VISA, MasterCard nebo Maestro, debetní karta)
Zadáte číslo kreditní karty, její platnost a ověřovací kód. Tyto údaje se u nás neukládají, ale jsou přenášeny přímo do Ayden N.V. pomocí bezpečného 128bitového šifrování SSL. Vaše kreditní karta musí být registrována u banky, která ji vydala, pro ověřovací postup Verified by VISA a MasterCard SecureCode. Po přijetí objednávky bude částka rezervována na vaší kreditní kartě. Platba bude z vaší karty odečtena ihned po odeslání objednávky. Tento jednoduchý a rychlý způsob platby je pro vás zcela zdarma.
Debetní karta / EC karta
Po zadání údajů bude částka faktury odečtena z vašeho účtu. Stejně jako platba kreditní kartou je i tento způsob platby bez poplatků.
Dobírka
Fakturu uhradíte doručovací společnosti v hotovosti. Doručovací společnost si za tento způsob platby účtuje poplatky bez ohledu na hodnotu objednávky.
Apple Pay
Platíte přímo prostřednictvím svého účtu Apple. Po odeslání objednávky budete přesměrováni na web Apple, kde autorizujete platbu. Jakmile bude platba potvrzena, objednávka bude odeslána v
závislosti na dodací lhůtě daného produktu.
PayPal
Fakturu uhradíte přes online službu PayPal. Musíte být registrováni nebo se nejprve registrovat, ověřit se přihlašovacími údaji a potvrdit platbu. PayPal Express nám také přenese adresní údaje uložené ve vašem účtu PayPal.
5.2. Zboží na celém území Česka doručuje poskytovatel přepravních služeb. Nedoručujeme zásilky do P.O. boxů ani zásilky uložené na poště.
5.3. Pokud jste objednali více druhů produktů s různými dodacími lhůtami, usilujeme o jejich kompletní dodání. V případě větších rozdílů můžeme zaslat dostupné položky odděleně. Poštovné
vám bude účtováno pouze jednou.
5.4. Povinnost dodat zboží neplatí v případě, že sami nebyli správně nebo včas zásobeni a nejsme odpovědní za jeho nedostupnost. Pokud zboží není dostupné, okamžitě vás informujeme a případná platba bude vrácena.
5.5. Dodací lhůta začíná běžet následující den po přijetí platebního příkazu v případě platby předem, nebo den po uzavření smlouvy v případě jiných způsobů platby. Pokud poslední den dodací lhůty
připadne na neděli nebo státní svátek, dodání se uskuteční následující pracovní den.
5.6. U spotřebitelů přechází riziko náhodné ztráty nebo poškození zboží na příjemce při doručení. U ostatních zákazníků přechází riziko při převzetí zboží přepravcem.
6. Právo spotřebitelů na odstoupení od smlouvy
6.1. Níže naleznete pokyny týkající se požadavků a důsledků zákonného práva na zrušení objednávky na přepravu. Zákonné právo na zrušení objednávky se nevztahuje zejména na obchodní prodejce.
Zásady zrušení
Právo na zrušení
Máte právo zrušit tuto smlouvu do čtrnácti dnů bez uvedení důvodu.
Lhůta pro odstoupení od smlouvy je čtrnáct dní ode dne, kdy jste vy nebo vámi určená třetí strana, která není dopravcem, převzali poslední zboží.
Pokud chcete uplatnit právo na zrušení, musíte nás informovat (Lampemesteren GmbH, Rabanusstraße 14-16
36037 Fulda
Deutschland, E-mail: info@lampemesteren.cz) o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy jednoznačným prohlášením (např. dopisem zaslaným poštou nebo e-mailem). Můžete použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však povinné. Pokud tuto možnost
využijete, neprodleně vám zašleme potvrzení o přijetí takového odstoupení (např. e-mailem).Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy stačí, pokud oznámení o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy odešlete před jejím uplynutím.
Důsledky odstoupení od smlouvy
Pokud od této smlouvy odstoupíte, vrátíme vám všechny platby, které jsme od vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (s výjimkou dodatečných nákladů vzniklých v důsledku výběru jiného způsobu
dopravy než nabízené, nejvýhodnější standardní dodávky), neprodleně a nejpozději do čtrnácti dnů ode dne, kdy jsme obdrželi oznámení o vašem odstoupení od této smlouvy.
K vrácení použijeme stejný platební prostředek, který jste použili při původní transakci, pokud s vámi nebude výslovně dohodnuto jinak; za toto vrácení vám v žádném případě nebudou účtovány žádné poplatky. Vrácení platby můžeme odmítnout, dokud neobdržíme zboží zpět nebo dokud nám neposkytnete potvrzení o jeho odeslání, podle toho, co nastane dříve.
Zboží nám (Lampemesteren GmbH, Rabanusstraße 14-16
36037 Fulda
Deutschland) musíte neprodleně zaslat nebo předat nejpozději do čtrnácti dnů ode dne, kdy jste nás informovali o odstoupení od této
smlouvy. Lhůta je dodržena, pokud zboží odešlete před jejím uplynutím. Náklady na vrácení zboží hradíme my.
Za případné snížení hodnoty zboží odpovídáte pouze tehdy, pokud je způsobeno manipulací se zbožím, která není nezbytná k ověření jeho vlastností, kvality a funkčnosti.
6.2. Výjimky z práva na zrušení
Ze zákonného práva na odstoupení od smlouvy existují právní výjimky (§ 312g BGB, tj. německého občanského zákoníku), na základě kterých si vyhrazujeme právo vůči vám tyto předpisy uplatnit:
Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na smlouvy o dodání zboží, které není prefabrikované, a při jehož výrobě hraje rozhodující roli individuální výběr nebo určení spotřebitelem, nebo které je jednoznačně přizpůsobeno osobním potřebám spotřebitele.
6.3. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy
Vzorový formulář pro zrušení rezervace uvedený ve výše zmíněných zásadách zrušení rezervace je uveden níže. Nemusíte jej nutně použít, ale v každém případě můžete své odstoupení od smlouvy formulovat i samostatně.
Vzor formuláře na zrušení
(Pokud chcete smlouvu zrušit, vyplňte a vraťte tento formulář.)
Lampenwelt GmbH, Rabanusstraße 14-16
36037 Fulda
Deutschland
E-mailová adresa: info@lampemesteren.cz
Tímto odstupuji/odstupujeme od uzavřené kupní smlouvy
následujícího zboží (*)/poskytování následujících služeb (*)
Objednáno dne (*)/akceptováno dne (*)
Jméno spotřebitele(ů)
Adresa spotřebitele(ů)
Podpis spotřebitele (spotřebitelů) (pouze v případě papírového oznámení)
Datum
6.4. Světla jsou obvykle křehké a citlivé předměty, a proto by se s nimi mělo zacházet s potřebnou opatrností. Před vrácením zboží ho zabalte co nejpečlivěji, nejlépe do původní kartonové krabice se
vším příslušenstvím a součástmi obalu. V případě potřeby použijte ochranný vnější obal.
6.5. Vezměte prosím na vědomí naše slevy na objednávky a poukázky:
Pokud jste na svou objednávku získali slevu ve formě našich slevových poukázek nebo srážek z ceny prostřednictvím poukázek z důvodu dosažené hodnoty objednávky a pokud hodnota objednávky klesne pod hodnotu objednávky potřebnou k získání slevy z důvodu (částečného) zrušení objednávky, bude vám účtován rozdíl vyplývající ze získané slevy ve srovnání s původní hodnotou objednávky bez této slevy.
Nesplnění výše uvedených informací nemá vliv na účinné uplatnění práva na zrušení a nezhoršuje vaše právní postavení.
7. 50 dní bezplatného vrátenia (dobrovoľné právo na vrátenie)
7.1. Bez ohledu na vaše zákonné právo na vrácení vám poskytujeme dobrovolné právo na vrácení 50 dní od obdržení zboží. S tímto právem na vrácení můžete vypovědět smlouvu i po uplynutí 14denní zákonné lhůty (viz poučení o odstoupení od smlouvy v bodě 6) na odstoupení od smlouvy tím, že nám zboží vrátíte do 50 dní po jeho obdržení.
Lhůta začíná běžet po kompletním obdržení zboží. Pro dodržení lhůty stačí včasné odeslání zboží nebo žádosti o vrácení. Dobrovolné právo na vrácení lze uplatnit pouze zasláním zboží zpět, pokud zboží nelze zaslat jako balík. Náklady na vrácení hradíme my. Využijte k tomu náš portál pro vrácení zboží. Zboží neschopné zaslání balíkem vyzvedne námi pověřená přepravní společnost. V takovém případě je třeba předem kontaktovat naše zákaznické služby.
7.2. Pokud vrátíte zboží v souladu s právem na dobrovolné vrácení, vrátíme vám kupní cenu. Zboží vraťte kompletní (se vším příslušenstvím a všemi součástmi obalu) a v nepoškozeném stavu v
původním obalu. V opačném případě můžeme požadovat náhradu za vzniklou ztrátu hodnoty, pokud ztráta hodnoty vznikla v důsledku manipulace se zbožím, která nebyla nezbytná pro kontrolu stavu, vlastností a funkčnosti zboží. Pokud máte jakékoli problémy s balením nebo používáním našeho portálu pro vrácení zboží, obraťte se na náš zákaznický servis.
Poskytujeme štítek pro vrácení zboží. Ten můžete použít pro bezplatné vrácení zásilky určenému poskytovateli přepravních služeb. Odvoz se nabízí pouze v případě objemného zboží. Náklady na vyzvednutí objemného zboží hradíme my.
7.3. Podmínkou našeho dobrovolného práva na vrácení je, že jste zboží nepoužívali nad rámec kontroly kvality, vlastností a funkčnosti zboží. Pokud jste již zboží využívali nad rámec této kontroly,
nemůžete se více dovolávat dobrovolného práva na vrácení. Dobrovolné právo na vrácení je také vyloučeno, pokud zboží není prefabrikované a na jeho výrobu je rozhodující individuální výběr nebo určení spotřebitele nebo je vyrobeno jednoznačně podle osobních potřeb spotřebitele
7.4. Upozorňujeme, že podmínky uvedené v § 7 se neuplatňují během prvních 14 dní (zákonné právo na odstoupení od smlouvy podle § 6 VOP) dobrovolného práva na vrácení, ale pouze během
následujících 36 dní. Smluvně přiznané právo na dobrovolné vrácení nemá vliv na vaše zákonná práva a nároky, jejichž využití je bezplatné. Zejména vaše zákonné právo na odstoupení od smlouvy a vaše zákonná záruční práva zůstávají nedotčena.
8. Vyhrazení vlastnického práva
Zboží zůstává naším majetkem až do úplného zaplacení.
9. Záruka za vady a reklamace
9.1. V případě vad zboží má zákazník zákonné právo ze zodpovědnosti za vady (záruka). Na námi dodané nové zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 2 roky pro spotřebitele. Tato lhůta začíná běžet okamžikem předání výrobku spotřebiteli.
V souladu se zákonnými ustanoveními nezodpovídáme mimo jiné za škody, které:
- mají popis, typ, množství a kvalitu, funkčnost, kompatibilitu, interoperabilitu a jiné vlastnosti požadované v kupní smlouvě;
- jsou vhodné pro konkrétní účel, pro který je spotřebitel potřebuje a o kterém spotřebitel informoval prodávajícího nejpozději v době uzavření kupní smlouvy a prodávající s tím
souhlasil; - jsou dodávány se vším příslušenstvím a návodem k použití včetně návodu k instalaci, jak je uvedeno v kupní smlouvě;
- jsou aktuální, jak je uvedeno v kupní smlouvě.
Kromě splnění subjektivní shody musí zboží:
- mít takovou kvalitu a odpovídat popisu vzorku nebo modelu, který prodávající poskytl spotřebiteli před uzavřením kupní smlouvy, pokud je to vhodné;
- být dodáváno spolu s takovým příslušenstvím včetně obalu, návodu k instalaci nebo jiných pokynů, které může spotřebitel v případě potřeby odůvodněně očekávat;
- být v takovém množství a mít takové vlastnosti a jiné znaky, a to i pokud jde o trvanlivost, funkčnost, kompatibilitu a bezpečnost, jaké jsou obvyklé pro zboží stejného druhu a jaké může spotřebitel odůvodněně očekávat vzhledem k povaze zboží a s ohledem na jakékoli veřejné prohlášení prodávajícího nebo jiných osob na vyšších stupních smluvního řetězce, včetně výrobce, v reklamě nebo na označení, pokud prodávající neprokáže, že:
- veřejném prohlášení nevěděl a ani se nedalo rozumně očekávat, že by o něm věděl,
- veřejné prohlášení bylo opraveno stejným nebo srovnatelným způsobem, jakým bylo učiněno v době uzavření kupní smlouvy, nebo
- veřejné prohlášení nemohlo ovlivnit rozhodnutí o koupi zboží.
V souladu se zákonnými ustanoveními neneseme odpovědnost za škody, které:
- vyplývají z nesprávné instalace (např. nedodržení limitů napájecího napětí) a/nebo nesprávného používání (např. používání výrobků bez příslušného označení „odolný vůči mořskému klimatu“ v prostředí s velmi slaným vzduchem nebo používání výrobků bez příslušného stupně ochrany IP44 a vyšší) v místech s trvale nadprůměrnou vlhkostí a/nebo nesprávné údržby (např. používání nevhodných čisticích prostředků, používání předmětů s ostrými hranami) prodávaných výrobků,
- jsou výsledkem používání nebo jiného přirozeného a běžného opotřebení
- jsou založeny na neoprávněné úpravě výrobku (např. doplňky a/nebo úpravy).
Ve výše uvedených případech samozřejmě neneseme odpovědnost, pokud za škodu nezodpovídáme my.
Údaje o průměrné životnosti svítidel jsou průměrné hodnoty. Není zaručeno, že svítidlo dosáhne minimálně uvedenou životnost.
V případě použitého zboží je záruka omezena na jeden rok.
V případě, že se nesoulad projeví do jednoho roku od dodání zboží, předpokládá se, že nesoulad existoval v době dodání, pokud prodávající neprokáže opak nebo pokud tento předpoklad není
neslučitelný s povahou zboží nebo povahou nesouladu.
Spotřebitel může uplatnit svá práva vyplývající z nesouladu, pokud oznámí prodávajícímu nesoulad do dvou měsíců ode dne zjištění nesouladu a v oznámení nesoulad podrobně popíše. V případě
nesouladu má spotřebitel právo nejprve požadovat bezplatné odstranění nesouladu, a pokud k odstranění nesouladu nedojde, pak požadovat snížení kupní ceny úměrně k nesouladu nebo odstoupit od kupní smlouvy a požadovat vrácení zaplacené částky. Na vaši žádost odpovíme do 8 dní od jejího doručení.
Práva spotřebitele se promlčují po dvou letech ode dne, kdy uplatnil reklamaci pro nesoulad.
9.2. Ustanovení o nevyhovujícím zboží (článek 9.1 výše) se nevztahují na podnikatele. V případě věcných vad zboží se na podnikatele vztahují ustanovení Občanského zákoníku v části Zodpovědnost za věcné vady.
9.3. Ceníme si spokojenosti našich zákazníků. Můžete nás kdykoli kontaktovat prostřednictvím některého z výše uvedených kontaktních kanálů. Budeme se snažit co nejrychleji přezkoumat vaši žádost a budeme vás informovat po přijetí dokumentů nebo vašeho podání či stížnosti. Dejte nám však prosím určitý čas, protože v záručních případech je často nutné zapojit výrobce. V případě stížností nám pomůžete, pokud co nejpřesněji popíšete předmět problému a v případě potřeby nám zašlete kopii objednávkových dokladů nebo alespoň uvedete číslo objednávky, číslo zákazníka atd. Pokud od nás nedostanete odpověď do 5 pracovních dní, kontaktujte nás. V ojedinělých případech se mohlo stát, že e-maily "uvízly" v našich nebo vašich filtrech nevyžádané pošty nebo se k vám zpráva nedostala jiným způsobem, případně byla omylem vynechána.
9.4. Výrobce poskytuje na určité zboží záruku. V takovém případě je ke zboží přiložen záruční list, který stanoví podmínky záruky a postup jejího uplatnění. V případě vady je výrobce povinen v záruční době bezplatně zajistit nápravu, tj. opravu nebo výměnu zboží. Pokud vada nebude odstraněna nebo zboží nebude vyměněno v přiměřené lhůtě, máte právo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od smlouvy dle vlastního uvážení.
9.5. Zvláštní pozornost věnujeme spokojenosti zákazníků. Můžete nás kdykoli kontaktovat některým ze způsobů uvedených na začátku. Budeme se snažit váš požadavek co nejdříve posoudit a kontaktovat vás, jakmile obdržíme podklady nebo vaši žádost či stížnost. Prosíme vás však o trpělivost, neboť řešení záručních záležitostí často vyžaduje spolupráci s výrobcem. V případě reklamace nám prosím pomozte co nejpřesnějším popisem problému a případným zasláním kopií dokladů o objednávce nebo alespoň uvedením čísla objednávky, zákaznického čísla apod. Pokud od
nás přesto neobdržíte odpověď do pěti dnů, kontaktujte nás prosím znovu, abychom mohli vaši záležitost vyřešit. Ve výjimečných případech se může stát, že se e-maily „zachytí“ v našich nebo vašich spamových filtrech, nebo se k vám zpráva zaslaná jiným způsobem nedostane, případně je neúmyslně přehlédnuta.
9.6. V případě otázek týkajících se servisu se obraťte na naše oddělení služeb zákazníkům takto:
Lampemesteren GmbH
Rabanusstraße 14-16
36037 Fulda
Deutschland
Naše možnosti kontaktu: https://www.lampemesteren.cz/o-nas
9.7. Prípadné rozšírené záruky výrobcov zakladajú výlučne nároky voči nim ako poskytovateľom záruk. Zákonné nároky na odstránenie chýb voči nám ako predajcovi zostávajú nedotknuté.
10. Oznámení o ochraně údajů
Naše postupy ochrany údajů vycházejí ze zákonných ustanovení, zejména ze spolkového zákona o ochraně údajů (BDSG) a zákona o digitálních službách (DDG), jakož i z obecného nařízení o ochraně údajů (GDPR). Podrobnosti o shromažďování a používání vašich osobních údajů naleznete v našich Ochrana osobních údajů | Lampemesteren.cz, které také obsahují informace o úvěrových kontrolách, v rámci kterých se vypočítávají hodnoty pravděpodobnosti nezaplacení včetně údajů o vaší adrese.
11. Řešení sporů pro spotřebitele
Vždy se snažíme dosáhnout dohody se zákazníkem. Využijte náš kontakt pro služby na info@lampemesteren.cz nebo naše další uvedené možnosti kontaktu. V souladu s § 32 odst. 3 zákona o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů (ZSPS) informujeme spotřebitele, že neuznáváme žádného poskytovatele mimosoudního řešení spotřebitelských sporů jako příslušného k řešení spotřebitelského sporu, který může spotřebitel uplatnit podle ZSPS. Jako internetový prodejce zveřejňujeme na své webové stránce elektronický odkaz na platformu pro řešení spotřebitelských sporů online (ODRP). ODRP je dostupná na tomto elektronickém odkazu: http://ec.europa.eu/odr.
12. Rozhodné právo, súdna príslušnosť
12.1. Na všechny právní úkony a jiné právní vztahy s námi se vztahuje české právo. V smluvníchvztazích s podnikateli se neuplatňuje Úmluva OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží (CISG)
12.2. Pro všechny spory je příslušný soud v Praze. V případě sporů se spotřebiteli se v souladu s platnými právními předpisy uplatňují kogentní ustanovení o určení pravomoci v případě spotřebitelských sporů
13. Salvatorská doložka
Pokud se některé ustanovení těchto Všeobecných obchodních podmínek stane částečně právně neúčinným v celém rozsahu nebo pokud následně ztratí svou právní účinnost, nemá to vliv na platnost ostatních ustanovení těchto Všeobecných obchodních podmínek. Neplatné ustanovení se nahradí ustanovením zákona. Zákonná ustanovení nahrazují také všechny nepředvídané situace.
13.1. Autorská práva, odpovědnost
Všechny údaje, obrázky a informace na webové stránce představují autorské dílo chráněné autorským zákonem a nesmí být použity nebo reprodukovány bez našeho předchozího písemného
souhlasu. Ochranné známky nebo značky služeb a loga jiných společností také představují chráněné duševní vlastnictví těchto společností.
Snažíme se poskytovat vhodné obrázky všech výrobků v internetovém obchodě, připouštíme však možnost nepřesnosti informací, obrázků nebo slovního materiálu v internetovém obchodě. Neustále se také snažíme zajistit, aby informace týkající se doručování byly aktuální a správné, ale někdy jsou změny tak rychlé, že okamžité opravy nejsou možné. V takových případech vás budeme o změnách informovat a umožníme vám zrušit objednávku nebo vyměnit objednaný výrobek.
Jelikož internetový obchod je otevřený každý den, celý den, někdy z technických důvodů není možný přístup nebo provoz. Nenese žádnou odpovědnost za nefunkčnost internetového obchodu z důvodu neznalosti jeho používání, za jakékoli následky nesprávného používání internetového obchodu, za nefunkčnost služby z důvodu výpadku sítě, výpadku elektrického proudu nebo jiných technických poruch, které mohou dočasně nebo i na delší období narušit používání služby.
Všeobecné obchodní podmínky platí od května2025.
Lampemesteren GmbH