Vrácení peněz

Jak získám své peníze zpět?

Peníze vám vrátíme, jakmile obdržíme a zpracujeme vaše vrácení. V rušných obdobích může trvat 7-10 dní, než naše oddělení vrácení zboží zpracuje.

Jak dlouho bude vrácení peněz trvat poté, závisí na tom, jak jste za výrobek zaplatili:

Kreditní/debetní kartou: Vrácení zboží: 2-5 pracovních dnů po zpracování vrácení.

Služba PayPal: Po obdržení platební karty nebo platby kartou nebo platební poukázky: po uplynutí této lhůty: po obdržení platební poukázky nebo platby kartou nebo platební poukázky: Vrácení peněz: 2-5 pracovních dnů po zpracování vašeho vrácení. Na webových stránkách nebo v aplikaci PayPal se můžete rozhodnout, zda chcete vrácení peněz převést na bankovní účet nebo na účet PayPal.

Bankovním převodem: Do 30 pracovních dnů po zpracování vašeho vrácení. Ve formuláři pro vrácení peněz uveďte všechna příslušná čísla účtů, směrovací kódy atd.

Platba na dobírku: Vrácení peněz je možné pouze po zaregistrování platby.
Vrácení peněz lze provést pouze bankovním převodem.
Ve formuláři pro vrácení peněz uveďte všechna příslušná čísla účtů, kódy převodů atd.


Faktura: Do 30 pracovních dnů po zpracování vašeho vrácení. Pokud jste si objednali více položek, platíte pouze za ty, které si ponecháte. Pokud jste již zaplatili fakturu a provedete vrácení do 30 dnů od převzetí zásilky, vrátíme vám částku za nákup.

Reklamace

Pokud je výrobek, který jste obdrželi, vadný nebo poškozený, měli byste jej reklamovat. Stačí použít odkaz, který jste obdrželi po odeslání objednávky, kliknout na „Reklamace“ v dolní části stránky a postupovat podle pokynů. Budete muset přiložit fotografie s poškozením nebo závadou, které budou jasně viditelné alespoň na jedné z nich. Nezapomeňte také zaslat alespoň jednu fotografii celého výrobku pořízenou zepředu a jednu zezadu a také fotografie vnitřního i vnějšího obalu včetně přepravního štítku. Reklamaci zpracujeme a budeme vás co nejdříve kontaktovat. Reklamační postupy se u jednotlivých dodavatelů liší.
Máte další otázky týkající se vrácení peněz?

Máte další otázky týkající se vrácení peněz?

Kontaktujte náš tým zákaznického servisu na adrese info@lampemesteren.cz nebo na čísle +420 224 245 206 – rádi vám pomůžeme. V tuto chvíli může zákaznický servis vyřizovat pouze dotazy zaslané v angličtině.