Obchodní podmínky

S kým obchodujete?

S Lampemesteren.cz.

Naše kanceláře se nacházejí na adrese:
Lampemesteren.cz
Birkmosevej 18
DK-6950 Ringkøbing
DÁNSKO

DIČ: DK24210081

E-mail: info@lampemesteren.cz
Tel: +420 224 245 206

Obchodní podmínky

Zadáním objednávky na těchto webových stránkách automaticky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami. Proto doporučujeme, abyste si tyto podmínky před odesláním objednávky důkladně přečetli.

Dodací lhůty

Vezměte prosím na vědomí, že dodací lhůty jsou pokyny vycházející z odhadovaných dodacích lhůt, které obdržíme od příslušných dodavatelů. Občas se stává, že jsou jednotlivé produkty dočasně objednány, což může způsobit zpoždění; to se týká zejména dodavatelů se sídlem v zahraničí. Jakmile budou k dispozici předpokládané dodací lhůty, budeme vás kontaktovat.

Přeprava palet
Některé výrobky je třeba vzhledem k jejich křehkosti a/nebo velikosti přepravovat na dřevěné paletě. Palety nelze doručit do zásilkového obchodu – pouze na soukromou nebo firemní adresu. Někdo musí být také přítomen, aby zásilku převzal a podepsal.
Řidič doručí paletu k obrubníku. Ujistěte se, že řidič může snadno dosáhnout místa doručení. Paleta musí být vyložena na pevný povrch – ne na trávu nebo štěrk, protože by mohlo dojít k poškození položek na paletě.

Nákup produktů

Po výběru požadovaných produktů a jejich vložení do nákupního košíku budete požádáni o poskytnutí osobních údajů včetně jména, adresy a platebních údajů. Jakmile tak učiníte a odešlete objednávku, zašleme vám potvrzení e-mailem. Upozorňujeme, že se nejedná o konečné potvrzení objednávky.

Obdržíte také jedinečný odkaz, který vám umožní zkontrolovat stav vaší objednávky, včetně předpokládaných termínů dodání.

Po schválení vaší platby a zaevidování objednávky v našem skladu obdržíte konečné potvrzení e-mailem včetně osobního čísla pro sledování, které můžete použít ke sledování vaší objednávky, a také konečnou fakturu. Společnost Lampermesteren.com vám nebude účtovat poplatky za vaši objednávku, dokud neopustí náš sklad.

Máte-li jakékoli další dotazy týkající se nákupu zboží z Lampemesteren.com, nebo pokud dáváte přednost osobnímu servisu a poradenství, neváhejte nás kontaktovat telefonicky na čísle +420 224 245 206 v pracovní dny od 08:30 do 16:00 SEČ nebo nám napište na info@lampemesteren.cz – rádi vám pomůžeme. Můžete se také podívat na naše nejčastější dotazy, kde odpovídáme na nejčastější otázky.

V tuto chvíli může zákaznický servis vyřizovat pouze dotazy zaslané v angličtině.

Platba

Na Lampemesteren.cz přijímáme platby prostřednictvím karet VISA, Mastercard, Maestro. Platba bude z vaší karty stržena až ve chvíli, kdy objednávka opustí náš sklad. Všechny ceny na Lampemesteren.cz jsou uvedeny v CZK a zahrnují zákonní DPH.
Pokud platíte kreditní kartou, odečteme z vašeho účtu rezervovanou částku do 2 bankovních dnů.

Přijímáme platby prostřednictvím systému PayPal.

Je možné platit také bankovním převodem. Vaši objednávku odešleme, jakmile bude vaše platba zaregistrována v našem systému.

Mohu zaplatit až po doručení objednávky?
V případě platby na dobírku upozorňujeme na následující:
- Celá částka objednávky se platí přímo kurýrovi, který objednávku doručuje.
- Na dobírku není možné platit částky přesahující 32 000 Kč
- Pro vyřízení přepravy je možné zvolit pouze společnost UPS.
- Na dobírku není možné platit za objednávky obsahující tak velký výrobek, že vyžaduje specializovanou přepravu.
-Dobírka může kvůli ruční manipulaci zpozd

Zásady ochrany osobních údajů

Ve společnosti Lampemesteren shromažďujeme a používáme různé informace o vás v souvislosti s vaším nákupem u nás.

Níže naleznete naše Zásady ochrany osobních údajů. Přečtěte si je, pokud se chcete dozvědět více o tom, proč a jak bezpečně nakládáme s vašimi osobními údaji.

Zde se můžete seznámit s tím, jak společnost Lampemesteren dodržuje Persondataloven (dánský Zákon o ochraně osobních údajů) od 24. května 2018.

Přečtěte si naše zásady ochrany osobních údajů zde


Soubory cookie

Lampemesteren.cz používá soubory cookie, aby optimalizoval funkčnost našich stránek a co nejvíce vám usnadnil jejich návštěvu. Soubory cookie můžete ze svého počítače kdykoli vymazat v závislosti na volbě prohlížeče.

Pokročilé párování na Facebooku
Souhlasem s používáním marketingových souborů cookie souhlasíte s používáním funkce Facebook Advanced Matching, která vylepšuje naši atribuci reklam na Facebooku a sledování konverzí. Na základě vašeho jména, telefonního čísla, e-mailu a adresy shromažďujeme a sdílíme šifrované informace se společností Facebook (Meta). Tyto informace následně Facebook používá k identifikaci vašeho profilu a následnému vytváření cílových skupin s podobnými lidmi. Marketingové soubory cookie můžete kdykoli odmítnout prostřednictvím našich zásad používání souborů cookie.

Vylepšené elektronické obchodování Google Ads
Souhlasem s používáním marketingových souborů cookie dáváte souhlas s používáním rozšířených konverzí Google Ads, které vylepšují naši atribuci a sledování konverzí Google Ads. Na základě vašeho jména, telefonního čísla, e-mailu a adresy shromažďujeme a sdílíme šifrované informace se společností Google (Alphabet Inc.). Tyto informace jsou následně společností Google použity k identifikaci vašeho profilu Google a ke sledování vašeho nákupu. Marketingové soubory cookie můžete kdykoli odmítnout prostřednictvím našich zásad používání souborů cookie. Kromě toho mohou uživatelé služby Google v rámci nastavení reklamy Google ovlivnit, které reklamy se jim ve službách Google zobrazují, včetně reklam Customer Match.

Přihlašování

Lampemesteren.cz používá systém logování ke shromažďování informací, které nám poskytují statistický obraz o tom, kolik máme návštěvníků, odkud přicházejí, které stránky si prohlížejí atd. Tyto informace slouží pouze k optimalizaci stránek Lampemesteren.cz.

Obchodní podmínky

Dodáváme po celém světě a zásilky zasíláme prostřednictvím společností UPS, DPD, GLS a DSV. V rámci EU nabízíme dopravu zdarma při objednávce nad 2 400 Kč. U objednávek v hodnotě nižší než 2 400 Kč v rámci EU je poštovné 300 Kč. Všechny ostatní poplatky za dopravu se vypočítávají podle doručovací adresy. Doba dodání závisí také na dodací adrese a také na tom, zda je výrobek v požadované barvě/variantě skladem.

Speciální objednávky mohou dobu dodání prodloužit – informace o předpokládané době výroby naleznete v popisech jednotlivých produktů. Odhadované datum dodání uvedeme při zadání objednávky, a pokud z nějakého důvodu nebude možné toto datum dodržet, budete co nejdříve kontaktováni naším automatickým poštovním systémem Edison. Stav své objednávky můžete kdykoli zkontrolovat prostřednictvím odkazu, který jste obdrželi po odeslání objednávky.

Většinu našeho zboží zasíláme prostřednictvím balíkové pošty. Díky tomu je možné sledovat zásilky, pokud se vyskytnou problémy nebo zpoždění. Některé výrobky – vzhledem k jejich velikosti, hmotnosti nebo křehkosti – zasíláme na dřevěných paletách. Lampemesteren.cz nenese odpovědnost za zpoždění způsobené přepravními společnostmi.

Zkontrolujte prosím obsah zásilky ihned po jejím doručení, ještě před instalací výrobku. Ujistěte se, že jste obdrželi správný výrobek, nepoškozený a že v zásilce nic nechybí. Pokud tak neučiníte v přiměřené době (dva dny) po doručení, nemůže být Lampemesteren.cz zodpovědný za případné škody.

Pokud je zásilka a/nebo její obsah v době doručení poškozen, měli byste otevřít reklamaci prostřednictvím jedinečného odkazu, který jste obdrželi po odeslání objednávky – stačí kliknout na „Reklamace“ ve spodní části stavové stránky a postupovat podle pokynů. Budete potřebovat fotografie vnějšího i vnitřního obalu – včetně přepravního štítku – i samotného poškození.
Lampemesteren.com nenese odpovědnost za výrobky poškozené během přepravy. Vaši objednávku vždy pečlivě zabalíme, abychom minimalizovali případné poškození při přepravě.

V případě nedostatečného dodržení předpisů může být uplatněn Købeloven („Zákon o nákupu“ v Dánsku). (§ 8, část 1, č. 14)

V případě zásilek mimo EU si prosím uvědomte, že vaše objednávka může být při celním odbavení zpožděna a že za zpoždění související s celním odbavením neneseme odpovědnost. Za případná cla a dovozní poplatky nesete odpovědnost vy.

Vrácení zboží

Svůj nákup můžete vrátit na Lampmesteren.cz do 100 dnů od doručení. Pro otevření vrácení zboží stačí použít jedinečný odkaz, který jste obdrželi po odeslání objednávky. Klikněte na „Vrátit“ v dolní části stránky se statusem a postupujte podle pokynů. Zanedlouho obdržíte štítek pro vrácení zboží, jehož cena vám bude odečtena od vrácené částky.

Nezapomeňte prosím vrátit zboží v původním, nepoškozeném obalu. Vyvarujte se psaní na obal a zbytečného používání lepicí pásky a vždy si nechte vystavit doklad o odeslání. Nesprávný obal a balení může způsobit poškození během přepravy, a to může mít za následek, že vám zrušíme právo na vrácení zboží, proto buďte opatrní. Neváhejte se na nás obrátit s jakýmikoliv dotazy ohledně přepravy.

Objednávku nám prosím zašlete zpět co nejrychleji, nejdéle do 14 dnů poté, co jste nás informovali, že chcete zboží vrátit.

Nezapomeňte, že přímé náklady na vrácení jakéhokoli zboží nesete vy.

Od okamžiku převzetí zásilky nesete také odpovědnost za zboží. Pokud bylo nainstalováno/montováno nebo pokud došlo k jeho opotřebení či poškození, vyhrazujeme si právo vrácení odmítnout.

Vracené zboží zašlete na adresu:
Lampemesteren.cz
Odinsvej 6 - Port 32-35
DK-6950 Ringkøbing
DÁNSKO

Doporučujeme, abyste vrácené zboží zaslali prostřednictvím balíkové pošty. Díky tomu lze zásilku snadno sledovat a zjistit, zda byla doručena na adresu Lampemesteren.cz. V některých situacích – například u obzvláště velkých, těžkých nebo neforemných výrobků nebo u velkého množství objednávek – není balíčková pošta nejlepší volbou. V takovém případě nás můžete kontaktovat ohledně našich dalších partnerů pro přepravu a odhadu ceny. Vrácené zboží zaslané na dobírku nebo s nedostatečným poštovným bude odmítnuto.

UPOZORNĚNÍ! Zásilku prosím vraťte na adresu společnosti Lampemesteren – pokud bude vrácena do balíkového obchodu nebo na poštu, nebude vyzvednuta.

Po obdržení výrobku a schválení vrácení peněz vám co nejrychleji vrátíme peníze za nákup v souladu s dánským zákonem o spotřebitelských smlouvách (Forbrugeraftaleloven) § 21, část 3 a 4. Vrátíme peníze pouze za platební metodu použitou k nákupu, abychom zabránili použití odcizených kreditních/debetních karet. V případě bankovního převodu prosím uveďte všechna příslušná čísla účtů, třídicí kódy atd. Poštovní stvrzenku si prosím uschovejte jako doklad o odeslání.

Opět platí, že náklady na vrácení zboží nesete vy.

ODR

Chcete-li reklamovat svůj nákup, obraťte se na Pedera Frølunda nebo Jørgena Bækgaarda Andersena zde ve společnosti Lampemesteren. Pokud se nám nepodaří najít uspokojivé řešení, můžete svou stížnost zaslat na adresu:

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
DÁNSKO
naevneneshus.dk

Pokud máte bydliště v jiné zemi EU než v Dánsku, můžete podat stížnost prostřednictvím online portálu Evropské komise pro stížnosti – http://ec.europa.eu/odr.

Odpisy

Když spotřebitel používá výrobek, tento výrobek se znehodnocuje nebo snižuje jeho hodnota. Pokud výrobek používáte nad rámec běžně přijatelných podmínek a tento výrobek se znehodnotí, má Lampemesteren.cz právo snížit částku, kterou vám vrátí při vrácení výrobku. Znehodnocení je rozdíl mezi původní kupní cenou a tržní cenou, kterou můžeme účtovat při dalším prodeji výrobku po jeho vrácení. Tržní cenou se rozumí hodnota výrobku v běžné maloobchodní transakci mezi naším internetovým obchodem a spotřebitelem, nikoliv mezi naším internetovým obchodem a jiným internetovým obchodem nebo mezi dvěma spotřebiteli.

V určitých situacích použití výrobku znamená, že jej již nelze dále prodat. V takovém případě ztrácíte nárok na vrácení peněz za vrácení tohoto výrobku.

Při znehodnocování může hrát roli obal. Otevřený, poškozený nebo ztracený obal může snížit hodnotu výrobku. Pokud stav obalu ovlivňuje další prodej výrobku, budou vám z vrácené částky odečteny náklady na nový obal.

Více informací o vracení zboží naleznete zde.

Reklamace

Na veškeré zboží se vztahují pravidla Købelovens (zákon o koupi) o 24měsíčním právu na reklamaci. Toto právo na reklamaci znamená, že můžete reklamovat veškeré vady, které se vyskytnou do 24 měsíců od zakoupení. Právo na reklamaci se neuplatňuje, pokud vada vznikla v důsledku nesprávného používání, nedostatečné údržby nebo každodenního opotřebení.

Pokud se setkáte s vadou, chybějícími díly nebo chybějícími dodávkami, kontaktujte prosím zákaznický servis na čísle +420 224 245 206 nebo na adrese info@lampemesteren.cz.

V současné době může zákaznický servis vyřizovat pouze dotazy zaslané v angličtině.

Další informace o reklamacích a o tom, jak najít svou objednávku, naleznete zde

V případě oprávněné reklamace vám vrátíme (přiměřené) náklady na dopravu.

Please send the product to:
Lampemesteren.com
Birkemosevej 18
DK-6950 Ringkøbing
DENMARK

Alternativně vám můžeme e-mailem zaslat štítek pro vrácení zboží, který si můžete vytisknout a připevnit – na dobře viditelném místě – na zásilku.

Odpovědnost

Společnost Lampemesteren nepřebírá odpovědnost za chyby a/nebo opomenutí na těchto webových stránkách, vyprodané produkty, změny v dodávkách provedené našimi dodavateli nebo za jakékoli zpoždění, které nemůžeme ovlivnit.

Vyhrazujeme si právo kdykoli a bez předchozího upozornění změnit informace, ceny a popisy jakéhokoli zboží a výrobků.

Vyhrazujeme si také právo odmítnout objednávky, u kterých jsou společně uplatněny množstevní slevy, zákaznické klubové karty a slevové kódy.

Dárkové karty

Naše dárkové karty lze použít k nákupu jakýchkoli našich výrobků. Karty jsou vydávány beze jmen, takže jsou ideálním dárkem.

Dárkové karty mají platnost tři roky od data nákupu. Nelze je vyměnit za hotovost. Pokud si dárkovou kartu rozmyslíte, můžete ji do 14 dnů od nákupu vrátit a získat zpět plnou částku. Částky nižší než 4000 HUF budou vráceny bankovním převodem.

Slevy

Slevové kódy a jiné slevy nelze kombinovat se zákaznickou klubovou kartou ani je nelze použít na již zlevněné produkty. Upozorňujeme, že slevové kódy a jiné slevy nelze uplatnit na výrobky Philips Hue.