Kdy obdržím svou objednávku?

KDY OBDRŽÍM SVOU OBJEDNÁVKU?
Naše dodací lhůty jsou odhadované na základě vaší dodací adresy. Speciální objednávky, produkty, které nejsou skladem, a zboží na doobjednávku mohou prodloužit dobu dodání. (To platí zejména pro náhradní díly a dodavatele se sídlem mimo Dánsko.) Jakmile váš balíček opustí náš sklad, obdržíte e-mail. Tento e-mail bude obsahovat sledovací číslo, které můžete použít ke sledování zásilky online.

Pokud předpokládané datum doručení již uplynulo a vy jste svou objednávku stále neobdrželi, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na čísle +420 224 245 206 nebo na adrese info@lampemesteren.cz. V současné době může zákaznický servis vyřizovat pouze dotazy zaslané v angličtině.


Máte nějaké další otázky týkající se přepravy a doručení?

Kontaktujte náš zákaznický servis na adrese info@lampemesteren.cz nebo na čísle +420 224 245 206 – rádi vám pomůžeme. V tuto chvíli může zákaznický servis vyřizovat pouze dotazy zaslané v angličtině.