Jak mohu provést objednávku?Když jste našli, co hledáte...
1) Vložte výrobek do nákupního košíku kliknutím na „PŘIDAT DO KOŠÍKU“. V pravém horním rohu obrazovky se zobrazí červený pruh s nápisem „KOŠÍK“. Kliknutím na „Přejít do košíku“ dokončíte nákup.
2) Nyní máte dvě možnosti – „POKRAČOVAT V NÁKUPU“ nebo „DALŠÍ KROK“. Zde také můžete zadat slevový kód nebo použít dárkovou kartu, zvolit způsob dopravy nebo přidat komentář k objednávce. Pokud jste připraveni pokračovat, klikněte na „DALŠÍ KROK“.
3) Zde můžete zadat své osobní údaje nebo se přihlásit, pokud jste již zaregistrováni jako zákazník. Můžete se také přihlásit k odběru našeho newsletteru nebo přidat jinou doručovací adresu. Abyste mohli pokračovat, musíte přijmout naše obchodní podmínky. (Můžete si je přečíst kliknutím na červený odkaz.) Klikněte na „DALŠÍ KROK“.
4) Nyní máte možnost provést změny fakturační/doručovací adresy nebo způsobu doručení. Zvolte si preferovaný způsob platby a klikněte na „DALŠÍ KROK“.
5) Pokud platíte kreditní nebo debetní kartou nebo pomocí služby PayPal, zadejte požadované údaje a postupujte podle pokynů. Po dokončení nákupu se zobrazí potvrzení objednávky. (Pokud platíte fakturou nebo bankovním převodem, přejdete přímo k potvrzení).
Co když jsem nenašel, co hledám?Výrobky můžete vyhledávat několika různými způsoby:
1) V horní části stránky se nachází vyhledávací pole. V něm můžete vyhledat konkrétní lampu („PH 5“), styl nebo typ („venkovní lampy“), designéra nebo výrobce („Artemide“) nebo dokonce barvu.
2) V hlavním menu najdete odkazy na prohlížení celé naší nabídky i novinek, výrobků ve výprodeji, značek, designérů a také spoustu inspirativních návrhů a článků.
3) V levé části stránky se často zobrazuje sekce pro vyhledávání, kde můžete filtrovat vyhledávání podle typu, barvy, materiálu a mnoha dalších hledisek.
Co když pořád nevím, co dál?Kontaktujte nás na čísle +420 224 245 206 nebo na adrese
info@lampemesteren.cz – člen našeho zákaznického servisu vám rád poradí!
V tuto chvíli může zákaznický servis vyřizovat pouze dotazy zaslané v angličtině.
Jak mohu zaplatit za svou objednávku?Na Lampemesteren.cz přijímáme platby prostřednictvím karet VISA, Mastercard, Maestro. Přijímáme také PayPal a bankovní převody. Před potvrzením objednávky se dozvíte o všech příslušných poplatcích za platbu.
Pokud platíte kreditní kartou, odečteme z vašeho účtu rezervovanou částku do 2 bankovních dnů.
Mohu zaplatit až po doručení objednávky?V případě platby na dobírku upozorňujeme na následující:
- Celá částka objednávky se platí přímo kurýrovi, který objednávku doručuje.
- Na dobírku není možné platit částky přesahující 32 000 Kč
- Pro vyřízení přepravy je možné zvolit pouze společnost UPS.
- Na dobírku není možné platit za objednávky obsahující tak velký výrobek, že vyžaduje specializovanou přepravu.
-Dobírka může kvůli ruční manipulaci zpozd
Mohu zadat objednávku poštou nebo faxem?Ne, z bezpečnostních důvodů nemůžeme přijímat objednávky poštou ani faxem. Náš tým zákaznického servisu vás rád provede procesem v našem internetovém obchodě, ale samotnou objednávku stejně budete muset provést sami.
Je placení online bezpečné?Rozhodně. Protože bezpečnost je pro Lampemesteren.cz nejvyšší prioritou, veškerá komunikace mezi držiteli karet a naším platebním systémem probíhá prostřednictvím šifrovaného spojení SSL (Secure Socket Layer). Jinými slovy, přístup k vašim údajům má pouze společnost Nets, která naším jménem digitální platby shromažďuje. My uvidíme pouze to, zda byla vaše transakce schválena.
Jakou dokumentaci obdržím?Jakmile objednávku schválíte, zašleme vám potvrzení objednávky, ve kterém bude uvedeno, co jste si objednali a zaplatili. Toto potvrzení si prosím uložte a/nebo vytiskněte, protože slouží také jako záruční doklad.